wannabeworker

wannabeworker

Milliomodik nap

2015. szeptember 17. - wannabeworker

Már jó régóta nem írtam.

 

Alakulnak az események, de nem úgy, ahogyan én szeretném. Vagyis.....mit is szeretnék?? Hova is szeretnék menni? Mit szeretnék csinálni? Mivel szeretnék foglalkozni??

Két helyen vagyok túl a második körön. Az egyiktől éppen most kaptam meg a választ. Nem éppen kedvező választ. Szóval nem, nem engem választottak. Rossz érzés, olyan, mintha semmit sem érnék, mintha eddig nem dolgoztam volna eleget, nem tanultam volna eleget, mintha rossz lennék. Pedig nem vagyok rossz, semmire kellő.

Az egy más kérdés, hogy igazából nekem sem tetszett a két nő, akik interjúztattak. De akkor is!!

Jó lenne tudni, hogy miért nem, hogy mi volt az igazi ok, hogy hol kellene fejlődnöm, változtatnom.

Nem jó a személyiségem? Vagy mi??

 

Kész vagyok....

A bejegyzés trackback címe:

https://justwannaworkagain.blog.hu/api/trackback/id/tr307796414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása