wannabeworker

wannabeworker

Első nap/Mindjárt megőrülök!!!

2015. augusztus 31. - wannabeworker

Komolyan, még csak egy napja vagyok munkanélküli (mert a hétvége az ugye nem számít, mindenkinek jár a pihenés egy nehéz hét után.....tudom, hogy nem dolgoztam , de akkor is..nehéz hét volt), de már most az idegösszeomlás határán állok!!

Első körben, még mindig nem fogtam fel, hogy nincs munkám. Nem érzem a veszélyt, nem fogom fel, hogy mához egy hónapra pénzem sem lesz.

Másodszor, a jelentkezés idegörlő folyamat, mindig meg kell hogy álljak, hogy kipihenjem magam.

Harmadszor, a nemrég vásárolt laptop tele van vírussal, és örökké mindenféle f@sz reklámok meg baromságok ugranak fel. Elméletileg telefonos segítséget már kaptam, de nem sokat használt. 

Beláthatjátok, a helyzetem nem egyszerű.

Tovább bonyolítva az amúgy sem könnyű életemet, unalomelűzésből filmeket nézek.

Na már most...................

Semmi sem lehet veszélyesebb, mint filmet nézni. Jó, mondjuk 5 filmet nézni egymás után. Mert mit is látok a filmekben?? Főhős elveszíti munkáját és szerelmét, kiborul, elvonul, kitalálja önmagát és utána megvalósítja önmagát. Mindeközben van hol laknia, eszik, él, utazik is, ki tudja még mit nem, Nem aggódik holmi számlák és lakbér miatt, van ideje mindenre, soha nem néz ki elhanyagoltan, és rendszeresen fürdik. 

Szóval ez van a filmekben, és mivel mindennél jobban szeretem elképzelni magam különböző főhősnőknek, ezért biztos vagyok benne, hogy velem is ez történik majd, erőlködni nem kell, gond egy szál se!!!

Persze van köztünk némi különbség, én pl még mindig férjnél vagyok. És nem, nem fürdök minden nap (nem kell felháborodni, nekem van rá mentségem! Egy csomó ember akkor sem fürdik minden nap, ha dolgozni jár, én meg már szombat óta nem hagytam el a lakást, akkor is csak két órára, bevásárolni. És akkor fürödtem. Meg ma is fogok), és a hajam sem fésülöm meg, és nem is öltözök fel rendesen. Mindek?? Én, ellentétben a filmhősökkel, a valóságban élek, nincs rá szükségem. 

Más kapcsolatom nincs is, csak a számítógép. Rengeteg állásra jelentkeztem, de sajnos ez nem megy olyan könnyen, itt várni kell. 

Sokat várni.

Találtam egy szuper állást

Domestic Couple
Morgan & Mallet International - London
£65,000 a year

Family with 4 children looking an experienced domestic couple to look and manage their property in Saint Tropez, South of France.

This property isBUSY all summer, during school holidays and many weekends in the year.

Woman Responsibilities

- Housekeeping and Ironing
- Good cooking
- Table service
- Flower arrangement
- Food and errands shopping
- Home management

Man Responsibilities

- Gardening
- Chauffeur
- SECURITY
- Table service
- Houseman (small repairs)
- Home Management

Schedules and days of work:

- From Monday to Friday when the owners are not there. Weekend off.
7days / 7 in the presence of the owners

- 5 weeks holidays per year

- One month trial period

Additional Information

- Children not accepted, accepted animals (pet friendly only)
- English and French speaking
- 3 years experience in a private house (checkable reference)
- Driving Licence

Salary

Between 60K and 65K euros gross / year for the couple according to experience
French permanant contract

Live in position
Detached house with one bedroom
Car available for errands

Type d'emploi : Temps plein

Salaire : £ 65 000,00 /année

Expérience(s) exigée(s) :

  • Domestic couple : 3 ans

Langue(s) exigée(s) :

  • French

 

Ez lenne az. 

Imádnám, ha......

Nem tudok főzni, és nem szeretek takarítani...nem beszélek franciául és a férjem nem ért a kisebb javításokhoz.

Nem tudom, hogy bírnám négy gyerekkel. 

Ugyanakkor...

Franciaországban van, és azon belül is St Tropez!! Legjobb dolog a világon!!!!

65000 euró, nem kell lakásra költeni.

És főleg csak nyáron, és iskolaszünetekben vannak ott a tulajdonosok.

A férjem soha nem csinálná.

Én meg soha nem tudnám csinálni. Vagyis.....ki tudja? Talán a főzés az egyetlen, ami nehezen menne.

Ja, hogy soha nem csináltunk ilyet?? És hogy nincs referenciánk??

Ugyan kérem, kit érdekel????

A bejegyzés trackback címe:

https://justwannaworkagain.blog.hu/api/trackback/id/tr777748424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása