wannabeworker

wannabeworker

Negyedik nap/ a harmadik kimaradt

2015. szeptember 03. - wannabeworker

Persze nem valóságosan, hanem csak itt.

Azért ez nem azt jelenti, hogy semmi nem történt, mert történt.

Sikeresen lebonyolítottam egy telefonos interjút, el sem tudjátok képzelni, hogy kikkel.....Deichman! Soha az életben nem gondoltam volna, hogy ezzel a céggel kapcsolatba kerülhetek, hiszen soha semmi jót nem hallottam róla otthon, és mindennek a tetejében a húgom is ott dolgozik, és nagyon nehéz lenne azt mondani, hogy rajong a munkájáért.

Ezt el is mondtam a recruiternek (külsős cég), hogy soha semmi jót nem hallottam a cégről, de persze azt is hozzá tettem, hogy ezek alapján nem ítélhetem meg őket. Hiszen tudom, hogy Magyarországon bizony mást jelent a HR és az, ahogy a munkaerőhöz viszonyulnak, mint itt.

A pénz nem jó, vagyis közel sem annyi, mint amit eddig kerestem, de azért még mindig nem rossz. Megélni meg lehet belőle, de félre tenni nem nagyon.

Első körben nem hangzik valami jól, ugye?? Viszont van egy kecsegtető lehetőség:  a cég növekedni szeretne itt Angliában is, és most olyan valakit keresnek, aki első körben "cover manager" lenne, tehát nem egy boltban kellenne dolgozni, hanem boltokat lefedni, és később ez az ember kinőhetné magát "district manager-ré", ami még szintén nem azt jelenti hogy egész nap egy irodában ülsz, de nem is egy boltban vagy állandóan. Ez egy köztes pozíció, mert lenne saját boltod is, meg lenne pár bolt amit felügyelnél menet közben. Ez a pozíció már magasabb fizetéssel is járna, de csak éppen annyit kerenék, amit most.

 

De mit is beszélek?? Nincs most!! Nincs munkám!!

Aztán volt egy rövidebb telefoninterjúm a New Look-kal is, ami viszont fizetésben valami hasonló, de abban is, hogy ugyanaz a szar...Amúgy soha nem szerettem a New Look stílusát, és olyan kínai butik szaga van, de jelentkeztem a férjem unszolására (később Ő is bevallotta, hogy kínai butik szaga van ), és ki tudja mi lesz.

Szóval kedden lesz két face to face interjúm, mert egy gyertyaboltba is jelentkeztem, ez helyileg nncs messze, ingyenes parkolással. Majd meglátjuk. Ja és a cipős is kedden lesz.

Van egy nagy dilemmám,amit tudom hogy senki nem fog megválaszolni, mert senki nem olvassa a blogom, de azért felteszem: azt mondom mindenkinek, hogy még mindig dolgozom, közben meg nem is. Mit tegyek?? Mi a helyes???

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://justwannaworkagain.blog.hu/api/trackback/id/tr217758530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása